Sunday, December 21, 2014

AGM ke-5

Salam Hormat,

Adalah dimaklumkan bahawa pihak pengurusan telah membuat keputusan untuk mengadakan mesyuarat agung tahunan ( AGM) bagi kali yang ke-5 pada tarikh 25 Jan 2015 (Ahad) jam 9.30 pagi. Mesyuarat kali ini akan dibuat di dewan serbaguna blok1.


Agenda yang akan dibentangkan pada mesyuarat tersebut adalah seperti berikut:


Surat rasmi berkenaan mesyuarat ini telah diedarkan kepada semua pemilik. Kehadiran pemilik unit atau proksi yang dilantik ke mesyuarat tersebut adalah penting bagi memastikan mesyuarat berjalan lancar dan agenda mesyuarat dapat dilaksanakan berdasarkan keputusan pengundian yang akan dibuat nanti.


2 comments:

  1. Assalam .. Macam mana saya nak buat aduan berkenaan di tingkat 3 ada sebuah rumah yg d katakan asrama budak lelaki tggal d situ .. Aduan saya nak buat mereka suka buat bising .. Buang sampah merata ludah merata .. Buang rokok selepas isap merata rata .. Dan kawan uma yang sangat busuk .. Dan suka menggangu perempuan yang lalu lalang d kawasan rumah mereka .. Sebelim ni kawan cemara yg aman .. Dan hanya dgr riuhan dri anak2 kecil beramaoan .. Skrg bukan lagi riuhan anak kecik tapi budak2 bujang yg duduk d rumah tersebut ... Saya berasa tidak selesa dan rasa sgt menjijikan .. Lagi2 saya terpaksa naik tangga untuk kerumah saya d tgkat 3 utk mengelak lalu d rumah bujang tersebut ... Saya x ada masalah mereka nak duduk tpi sila hormat rumah org lain dan jaga kebersihan sbb ini aparment bukan runah flat yg mereka jijikan ... Dan dating d tangga dgn bujang perempuan dari tgkat dua .. Anak2 sedara saya dtg kena kacau selepas klua lif .. Dan mereka akan lepak d ruang sofa yg d tggalkan d situ bagaikan rumah flat .. Saya mohon kerjasama dari pihal management cemara do somthing with this case .. Block 3 building B ..which house .. Keluar lif belok kanan akan nmpak sebuah rumah yg kotor dan busuk dan ada notice asrama yg didiami sekumpulan budak lelaki melayu .. Saya juga melayu .. Dan sudah berlahwin .. Jadi kami ada batas dan hukum .. Harap pihak management mohon sgt bantu jaga keamanan apartment cemara seperti dulu .. Tlg sgt2 ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebarang aduan hendaklah dilaporkan di pejabat pengurusan. Ada borang aduan di sana. Jika tidak ada kesempatan boleh juga email ke jmbcemara@outlook.com.

      Delete